#1 Skrevet Juli 7, 2009 Her er noen av mine bilder fra VW Internationals i Fredrikstad forrige helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2009 Et lite knippe fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2009 Her er noen av mine bilder fra VW Internationals i Fredrikstad forrige helg De hjula så jo helt balle ut, men som vanlig phete bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2009 De hjula så jo helt balle ut, men som vanlig phete bilder hehe, og de sier at 10-22'n til Canon ikke vrenger i kantene Men, takk skal du ha. Jeg sliter fælt med denne typen bilder og er like misfornøyd hver gang jeg kommer hjem fra treff og skal tømme minnekortet Men, det er vel bare å bite tenna sammen og øve enda mer. Noen flere bilder finnes i dette albummet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2009 da kan du godt gi meg den linsa di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2009 Fine bilder dere tar da Var trivelig treff syns jeg, med chill stemning. På veien til hang vi oss på et følge med noen trivelige folk i respektable kjøretøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2009 noen bilder fra meg og: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...