Coil problemer med Audi S2 1994

Anbefalte innlegg

Hei

Har noen kjedelige problemer med bilen min. Den fjusker på lave turtall, når jeg prøver å akselerere. også viker det som at den kutter når turbotrykket kommer : gråter : Jeg får turbotrykk. det hører jeg gått når jeg slipper gassen. men den bare slutter helt å dra. utrolig irriterende. nå kan jeg bare kjøre bilen på mellomregisteret.

Prøvde med min bror sine coiler i går. og da funket allt helt fint virket det som. men når jeg byttet tilbake til mine egne, var problemet enda værre :( såg på den fremste coilen (Nr. 1?) og der ser det du som at noen har vært å limt på kontakten til coilen. så den har vel kanskje vært byttet før?

Noen som vet hvor jeg kan få tak i nye coiler? har sett på norskbildelsenter. og de skal ha 2000,- per coil :-S

Er det mulig å finne ut hvilken av coilene som er ødelakt med en Wag Com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er visst 034motorsport sine high output coiler som er tingen, hvis du skal kjøpe nye!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men vil disse passe til min uten noen modifikasjoner? de er jo til AAN motor.

Er det forresten mulig å koble ledningene til coilene feil? når jeg prøvde bror min sine coiler så byttet jeg ledningene stegvis. men når jeg tok på mine egne igjen så er jeg ikke helt 100% sikker på om jeg koblet rett. Hva vil skje vist de er koblet feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.