#1 Skrevet Juli 7, 2009 (endret) Har noen felger som sto på en Audi jeg hadde. Står 7x16h2 mk20 et36-39 Tunaverket Sweden på innsiden av eikene på de. Er dette noe som er levert orginalt en gang i tiden ? Virker som det er solide felger, minimalt med skader i forhold til vinterhjula fra samme bil. Noen som har noe informasjon om disse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2009 Er felger av merket JP du har, gikk etter hva jeg kan huske konkurs mot slutten av 90-tallet. De ulike felgvariantene hadde navn som mk20, som dine, eller mk18 som er en klassiker blant Volvo-folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2009 Tusen takk for nyttig info =) Felgene er foresten til salgs om noen kan være interiserte i noe slikt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2009 bilder er alltid et viktig moment når man prøver selge og selvfølgelig litt info om de er skadet eller har noe spesiell slitasje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2009 Jeg får vel lage en anonse på disse, på den riktige delen av forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...