#1 Skrevet Juli 7, 2009 Passer en 1.8T coil på 5'er motor? og er de noe bedre enn coilene som står der fra før? noen 1.8T coiler som er bedre enn andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2011 Tar opp denne igjen jeg, noen må vel sitte på noe relevant info her? Vurderer 1.8t coiler nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2011 Se tråden min: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=170308 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2011 Har ikke 3b fordeler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2011 Se tråden min: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=170308 Smooth! Har du gode erfaringer med denne butikken? Her var det virkelig andre priser på ting enn andre steder jeg har sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2011 Har ikke 3b fordeler? Min er AAN den har ikke fordeler, jeg skrev ikke det, men uansett erfaringer med 1,8T coiler jeg er ute etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2011 Har ikke det, handlet mine rett fra møller jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2011 Men dette fungerer greit? ikke noe coilhavarier enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2011 Men dette fungerer greit? ikke noe coilhavarier enda? Om du søker litt finner du at mange har hatt trøbbel med disse. Om ikke akkurat samme delenummeret, mulig de nye er bedre. Har hørt at de fungerer bra så lenge man har hiddensprut da, motronicen har vistnok for lang..... dwell?(usikker på hva det heter...) mine coiler ligger ihvertfall bare slengt bort i en kasse, endte til slutt opp med high output coiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2011 tror 1,8t coilene skal ha mellom 2,4-3ms dwell. Har man mye mer så kan de brenne opp og bli ødelagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...