#1 Skrevet Juli 7, 2009 Heisann. Har en ulyd (nesten lik bremseklosser som gnisser) når jeg svinger. Mest ved venstresving. Ingen ulyd rett fram. Er det noen form for senterdiff som kan lage den lyden når jeg svinger? Virker som om ulyden kommer når det blir forskjellig fart på framhjulene. Hvor bør jeg begynne å lete? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2009 begynn å lete på hjullagerne... kan høres ut som dårlig hjullager på en av sidene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2009 Hei mest ulyd ved venstre sving. Har sjekket hjullagre, de er ok. Kan det d være tørr diff.Alt av bremser er skiftet. Skjemmes når jeg kjører sakte inn på en parkeringsplass og det hyler ved sving. Nesten så jeg kjøre mindre sving og heller rygger litt for å få mindre svinging. Noen som har en sprengtegning av 4x4 systemet. Må få fixet dette. Skal ikke være mye utslaget før ulyden kommer. 1994 Audi 100 quattro 2,6l. Tips mottaes med stooor takk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2009 hmmm, har ikke så alt for mye peiling på dette, men det blir ikke lyd vist du står i ro og svinger? tenker litt på tannstag... er det noe lyd når du svinger mot høyre å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2009 Heisann. Fant feilen.. Det var skjoldet mellom nedre/styreledd på høyre side som lå inntil bremseskiven. Bøyde det litt fra skiven og ulyden kom bort :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2009 hehe, så det var så enkelt at det bare var bremseskjoldet ja! godt å høre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...