#1 Skrevet Desember 22, 2004 Prosjekt Audi Cab er i gang, og som de fleste andre ønsker jeg å finne styling som ikke alle andre har. Dermed ente jeg opp med å kjøpe denne frontfangeren her brukt. Den har sittet på en Audi Cab før, men jeg har aldri sett maken. Regner med det er noen som kjenner til fabrikanten til denne? (Er av glassfiber) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2004 den er egen produsert.. en kompis av en kompis av meg som hadde den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2004 Sier du det ja, da har jeg ihvertfall en front som ingen andre har...virker som arbeid er forholdsvis bra gjort også..gull! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2004 Sier du det ja, da har jeg ihvertfall en front som ingen andre har...virker som arbeid er forholdsvis bra gjort også..gull! Stemmer det, du blir nok den eneste med den fangern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...