er det noe problem og kjøre med avkoblet luftmasse måler? på en ANN 2,2 20VT

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om det noe problem og kjøre med avkoblet luftmasse måler?

 

Mvh

Aleksander K

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går dårlig og er vel ikke bra i lengda, men må du kjøre litt går det helt fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge du kjører uten noe mellom innsug og turbo så går det helt flott!..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge du kjører uten noe mellom innsug og turbo så går det helt flott!..

 

det er bra=) motor er ikke orginal heller så=) benka 350 i motor og 290 på hjula=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke trykk da men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh, spurte Jonus om dette da jeg holdt på med bilen.

Han sa det gikk for en liten stubb for å evt finne feil med LMM, men om man kjørte med det en lengre periode risikerte å "brenne opp" motoren innvendig...hørtes ikke helt bra ut..: eek :

 

Hvorfor skal du dette..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålenge sw du har idag fremdeles har kvar limp så er du rimelig trygg men ville vell ikke kjørt med ødelagt LMM alt før lenge.

Men alt avhenger hva flink programmerer som har laget sw til deg. når det ikke er forandret på lmm strl etc som vanligvis gjøres ved turbooppgradering men ikke på disse effektene du har så er du sikker. Bilen vil ju ikke lade før deg regner jeg med.

 

mekonomen har , noe gunstigere enn møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh, spurte Jonus om dette da jeg holdt på med bilen.

Han sa det gikk for en liten stubb for å evt finne feil med LMM, men om man kjørte med det en lengre periode risikerte å "brenne opp" motoren innvendig...hørtes ikke helt bra ut..: eek :

 

Hvorfor skal du dette..?

 

tordde den var gåen for den ville ikke gå.men det var så enkelt som dårlig kontakt bare så er i orden nå=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålenge sw du har idag fremdeles har kvar limp så er du rimelig trygg men ville vell ikke kjørt med ødelagt LMM alt før lenge.

Men alt avhenger hva flink programmerer som har laget sw til deg. når det ikke er forandret på lmm strl etc som vanligvis gjøres ved turbooppgradering men ikke på disse effektene du har så er du sikker. Bilen vil ju ikke lade før deg regner jeg med.

 

mekonomen har , noe gunstigere enn møller.

 

oki=) men fant problemet og det var dårlig kontakt i ene ledningen så bilen går nå=)

 

men takk for svar=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tordde den var gåen for den ville ikke gå.men det var så enkelt som dårlig kontakt bare så er i orden nå=)

 

Puh, det var godt å høre Aleksander : smil :

 

Har aldri opplevd dårlig kontakt i noen ledning der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke verst , kjør så det ryker.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.