#1 Skrevet Juli 7, 2009 Noen som gidder "modde" emblemfri grill på dette bildet ? Er usikker på om jeg skal ha grill som er lik den orginale med kromlister eller om jeg skal ha helsort eller den R-line grillen uten emblem. Synes den orginale grillen er pen men vil ha uten emblem Vet ikke om helsort vil se rart ut på den bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2009 Den grillen jeg liker best er denne........tror svart vil bli litt for mye kontrast med tanke på fargen på bilen. Den er jo lakkert helt ned rundt hele så det er jo ikke noe svart plast på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2009 En veldig rask fra meg. Min mening er å heller lakkere chrom ramma i samme farge som bilen å la grillen være som den er;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2009 En veldig rask fra meg. Min mening er å heller lakkere chrom ramma i samme farge som bilen å la grillen være som den er;) Tja,ikke helt enig der. Greit med litt kontraster også,kan bli litt for mye blått også hvis jeg lakker ramma rundt grillen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2009 R-line grill uten emblem sier du? Dette krever bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2009 R-line grill uten emblem sier du? Dette krever bilder:) Fant kun til Passat 3BG nå da....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...