#1 Skrevet Juli 8, 2009 Fant ut at det ikke var gjenger i navet mitt bak på coupe'n min. Pressa det ut og pressa inn ett jeg hadde fra 80 B4 competition(foran). Noen som vet om disse er helt like? Mangler 2-3-4 mm for å få på calipper på navet med de orginale boltene. Har også S2 spindel/nav liggende men har hørt at NG drivakslingene ikke skal passe i splinesen. Noen som kan bekrefte det utav erfaring/delenr? Vet jo at 7A drivaksler skal passe, men har bare 2stk liggende og en er uten yttre knute. Er jo snakk om en bruksbil, så vil ha den istand fortest mulig, helst idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2009 Noen?? må få satt sammen bilen asap!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2013 De er garantert forskjellige det er forskjll på s2 knutene foran, bak er jeg litt usikker. Tror det er endel tråder om 5x112 konvertering her på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2013 De ytre knutene er like bak på NG/7A/S2 for coupe Q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2013 Haha, dette ble løst for 4 år siden, og bilen fikk fortsette med 4x108. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2013 Hehe. Jeg leser stort sett bar "ny" poster... lurer på hvorand jeg surra meg inn her og trodde den var ny :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...