#1 Skrevet Juli 8, 2009 Hei, etter at jeg monterte ny lmm på bilen så har den vært litt rar, den lugger med 3000-4000rpm, og så går den sakte over der og går helt fint, noen som har en ide om hva det kan være? for også en feilkode Throttle position sensor intermittet.mener det står det i vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2009 Da har du nok sporadiske problemer med speldhusposisjons-sensoren din, som det står 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2009 okei, å hva kan jeg gjøre med det? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2009 anybody? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2009 Hender at det er litt oljesøl/koks i disse. Ta den ut og prøv å rense den, slett feilkode og ta en testtur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2009 Hadde samme problem på min 1,8tsq og rengjorde gasspjeldet. Det endte med at jeg måtte kjøpe nytt spjeld til 5000kr, men da ble den bra gitt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2009 får prøve å rense sensoren :-) takk for info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...