#1 Skrevet Juli 8, 2009 Lager ledningsnett til EFI'n min, og bare lurer på om det er samme hvilken vei man kopler dysene? Nappa ut dysekontaktene fra en A 100 C4 -sak, og der er ledningene til kontakta RØD/GRØNN og GRØNN/SØLV ca.. Hva er + og hva er - / jord.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2009 det står sikkert på dysene hvor pluss er.. stod det på mine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2009 Dysene har ingen polaritet. Regner med at MS også kjører switched ground, så du kobler +12v fra tenning til ene pinnen på alle dysene, og så jord fra ECU til hver dyse. Har ikke fått tak i fatters ennå forresten, men tipper manifold er på plass hos deg i 8-tiden i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2009 Tror ikke jeg fant noe polaritet på dem, men jeg også regnet med at de ikke hadde noe serlig polaritet, er vel bare små ventiler som skal åpnes.. Har sånn stilig Rele-kort til MS'n som jeg kopler alt i, så den har de tilkoplingspunktene jeg trenger. Ville bare dobbeltsikre meg her Ole Gunnar: Ok, det er kjempe! Ser du i tråden på bilen min, så ligger bilde av manifolden min, sprekt i sveisen hele veien rundt ser det ut til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...