#1 Skrevet Juli 8, 2009 Hei! Er det noen som vet om noen plasser som soter ruter i Østfold-området? Og hva pleier prisen å ligge på? Planen er å sote fra b-stolpen å bakover... På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2009 Car Care Senter i Moss gir gode priser til medlemmer av VACN. Planlegger en tur den vegen ila sommeren med Passat'en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2009 Åkei:) Kan jo høre med dem om hvor mye de skal ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2009 Har du snakket noe med de? Er litt interessert i å få sotet vinduene mine også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2009 Han pleier vel å ligge på rundt 500-1000kr pr rute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2009 fk-autoparts i trøgstad. han tar 3500 rundt hele på stasjonsvogner så blir vel ikke så mye ifra b stolpa å bakover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2009 jeg betalte 3500 for bakruta os alle siderutene bak på min passat 3bg hos scandinavia solfilm i særp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2009 Har du snakket noe med de? Er litt interessert i å få sotet vinduene mine også Nei. Har ikke hørt hos de... Har bestemt meg å vente litt. Ble innkjøp av justerbart istedet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2009 En stykk veldig fornøyd kunde hos CarCareCenter her iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...