#1 Skrevet Juli 8, 2009 Noen som vet lampesokkel og hvor jeg får kjøpt xenon kit i grøftlys til min Golf V her inne? Mvh Vegard Dahl Torgersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2009 (endret) Det er H11 pærer i tåkelysene http://am_application.osram.info/publish/index_en.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2009 Okei tenkte å bestille på nett, så må egentlig være sikker før jeg handler ingen plass dette står eller er fortalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2009 Tusen takk for hjelpa:) men når jeg søker opp 1.4 TSI står det HB4.. er det forskjell på modellene/ motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2009 I min Golf er det H11. Jeg hadde xenon i mine tåkelys, og det blendet alt og alle Jeg syns det er finest med ca 4500k. Kjøpte det på ebay til slikk og ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2009 2004-2005 er H11 nyere har HB4/9006 Er must med prosjektor spredere hvis man skal ha xenon. Reflektor er gammeldags, og blender alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2009 Sjekket ut det litt nå, og virker som GT/GTI har HB4 i og med at det ikke er den samme fronter som resten har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2009 Sjekket ut det litt nå, og virker som GT/GTI har HB4 i og med at det ikke er den samme fronter som resten har. Det er feil. Er korrekt det Mattis sier.. Har du en 05 har du H11 har du nyere HB4/9006 ( Mine reflektorer er smeltet, HB4 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2009 Så det selv på Osram at det Mattis sier er stemmer ja tusen takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...