#1 Skrevet Juli 8, 2009 Noen som har senket biler med DDC og coilovers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2009 Skal du montere coilovers på en bil med DCC så kan du like godt la være å kjøpe en bil med DCC:) DCC fungerer på den måten at det er elektriske ventiler på hver demper som styrer olje-flow gjennom demperen og på den måten regulerer hvor hard/myk dempingen skal være. Der er også følere på hvert dempertårn framme og på venstre tårn bak for å registrere krenging og ujevnheter i veien som DCC bruker for å regulere demperhardhet i svinger, over dumper osv osv. Du har også en funksjon som gjør at du får hardere servo når den står i sport, så det er vel eneste funksjonen som ville vært igjen om en skulle montert coilovers. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2009 Jommen om man kjøper en brukt og får DCC ufrivillg med på kjøpet.. Men om man monterer coilovers vil man jo bare koble ut de lednignene. Trenger man å slå av noe i vagcom for å unngå hiddentrøbbel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2009 Jommen om man kjøper en brukt og får DCC ufrivillg med på kjøpet.. Men om man monterer coilovers vil man jo bare koble ut de lednignene. Trenger man å slå av noe i vagcom for å unngå hiddentrøbbel? Har ikke prøvd, men regner med du får feilkoder siden styreenhetene ikke "finner" demperene ja;) Har selv DCC på min å det er nydelig å kjøre med siden bilen selv kompanserer for krenging og man kan velge mellom hard og stivt understell. Har 50mm fjærer å med mine hjul kunne den ikke vært lavere iallfall:) (Uten at det subber) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2009 Ok, det ble bestilt 35mm HR til denne Sciroccoen. Det kommer nok alternativer på markedet med tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2009 Blir ikke bremsa litt hardere/bråere også? syns jeg merket det på den nye golfen jeg testa. Merka ikke forskjell på alle innstillingene jeg, fra comfort til normal til sport. Men testa en passat cc og der var det sinnsykt forskjell på innstillingene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2009 Blir ikke bremsa litt hardere/bråere også? syns jeg merket det på den nye golfen jeg testa. Merka ikke forskjell på alle innstillingene jeg, fra comfort til normal til sport. Men testa en passat cc og der var det sinnsykt forskjell på innstillingene. Har jeg ikke registrert nei, også noen som sier at motoren skal være sprekere i "sport" men er ikke enig i det heller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2009 Blir ikke bremsa litt hardere/bråere også? syns jeg merket det på den nye golfen jeg testa. Merka ikke forskjell på alle innstillingene jeg, fra comfort til normal til sport. Men testa en passat cc og der var det sinnsykt forskjell på innstillingene. Helt enig, har selv en scirocco 2010 modell med DDC, men merker absolutt ingen forskjell mellom disse 3 innstillingene Føles som jeg har betalt en stor sum for en knapp med lys i og placebo effekten som følger med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...