#1 Skrevet Juli 8, 2009 Mange biler av alle fabrikater som har matte og stygge ruter på navigasjonsenheten, noen som har noe bra tips om hva som går ann å bruke for å gjøre dette bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2009 for å rengjøre, eller polere riper?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2009 Begge deler, utrolig mange biler som sliter med veldig skjollete navi rute.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2009 for rengjøring er det bra med rengjøringsmidler uten glans (silikon som regel..) Meguiar`s APC og Quik interior detailer er meget bra for å få reint. mtp. polering, for å ta riper går det vel an å prøve forsiktig med plastpoleringspasta? Kanskje greit å prøve på en ødelagt skjerm, om man hadde det i nærheten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2009 Gå på en TV butikk.. kjøp Spectral spray - LCD rens.. Det er den beste TV/PC-skjerm rensen jeg har vært borti.. Da følger det med en myk og god klut som kan vaskes i 90 grader om dét skulle bli nødvendig.. Sony Center i Skien har den vet jeg.. Den koster 299,- Men den bruker jeg på pianolakk høyttalere, glassbord og TV'ene inne.. Den er veldig drøy også.. Anbefales på det sterkeste! Tror du skal være VELDIG forsiktig m å bruke "bil-interiør-rens" av forskjellig slag på en LCD skjerm!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2009 Gå på en TV butikk.. kjøp Spectral spray - LCD rens.. Det er den beste TV/PC-skjerm rensen jeg har vært borti.. Da følger det med en myk og god klut som kan vaskes i 90 grader om dét skulle bli nødvendig.. Sony Center i Skien har den vet jeg.. Den koster 299,- Men den bruker jeg på pianolakk høyttalere, glassbord og TV'ene inne.. Den er veldig drøy også.. Anbefales på det sterkeste! Tror du skal være VELDIG forsiktig m å bruke "bil-interiør-rens" av forskjellig slag på en LCD skjerm!! Ja, interiør er helt tabu, men blir aldri helt bra med vanlig rutevask heller, så da skal jeg følge rådet ditt å prøve det.. takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2009 Meguiar's påstår at deres interior quick detailer er "headunit safe". Men det blir ikke pent. LCD-rens fungerer veldig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2009 i beg to differ, Christer -synes det blir kjempebra! Men lcd-rens er nok det mest hensiktsmessige å bruke til akkurat det formålet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...