V8 vs S6 fjærbein på Urs4

Anbefalte innlegg

Jeg har bygget om mine fjærbein fra Ufo, til S6 bremser.. Nå i ettertid har jeg fått en slakke i navet på venstre fjærbein, som jeg ikke får bort. Byttet lager og greier til ingen nytte.

Ser for meg at det er Lagerhuset som er slitt.

Men kan jeg bruke et fjærbein fra en V8 sammens med mitt "home made" S6 fjærbein? på høyre side :D

Får tak i et brukt et.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om V8 og S6 fjærbenene er like?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er like de ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på V8 som i Audi V8, eller S4/S6 med V8? S4/S6 med V8 har identiske fjærbein med vanlig '94 S4 og S6. Audi V8 er i Europa kun levert med UFO-bremser. (og i USA med samme bremser som S2 - helt latterlig underdimensjonert!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på V8 som i Audi V8, eller S4/S6 med V8? S4/S6 med V8 har identiske fjærbein med vanlig '94 S4 og S6. Audi V8 er i Europa kun levert med UFO-bremser. (og i USA med samme bremser som S2 - helt latterlig underdimensjonert!)

Tenker på V8 på S4/S6 karroseriet ja. Beklager dårlig forklart.

Jeg har Ufo fjærben som er bygd om til S6 fjærben (uten Ufo) Men på det ene har jeg en slakke jeg ikke finner ut hvor er (på navet)

Men da bestiller jeg bare dette V8 c4 fjærbenet, burde funke bra sammens med mitt andre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker på V8 på S4/S6 karroseriet ja. Beklager dårlig forklart.

Jeg har Ufo fjærben som er bygd om til S6 fjærben (uten Ufo) Men på det ene har jeg en slakke jeg ikke finner ut hvor er (på navet) Men da bestiller jeg bare dette V8 c4 fjærbenet, burde funke bra sammens med mitt andre :)

En mulighet er at navet er annerledes. Jeg så (Audiv8.com) en danske som bygde om fra ufo til S6 plus bremser og han byttet nav. Sjekk linken under:

http://picasaweb.google.dk/ford26mp7/UmbauBremsenUfoTilS6Plus#

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det vill gå bra.. Har samme navet som den i bildeserien der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.