#1 Skrevet Juli 9, 2009 hei! i går tok girkassen kvelden, tror det er giroverføringen som har hoppet av... bilen er på verksted i oslo de sier eksosen er så gåen at jeg trenger ny, ettersom de må ned med girkassen og da må eksosen av... hvor får jeg ny eksos fort og billig fra manifoilene og bak? ja, det er en V8 krise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2009 Mekonomen pleier å kunne hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2009 (endret) Hvaslags V8? Har stående en S4 4,2 delebil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2009 http://www.bilens-eksosanlegg.no ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2009 Hvaslags V8? Har stående en S4 4,2 delebil. takk for raske svar, bilens eksosanlegg driver å sjekker nå, skal ringe mekonomen, bilen står på et meca verksted(de mente de ikke kunne) møller krever 43 høvdinger! lurer også på om annlegget fra en S6pluss går overens med S4 V8? har du komplett eksosannlegg til en billig penge tar jeg gladelig i mot akkurat nå... hvordan er tillstanden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2009 bilens eksosanlegg hadde kjempe service!!! 6500,- med montering for cat back simons! et som er forran caten skulle han fikse billig på en to tre strålende! da får verkstedet droppe ned girkassen og gjøre sitt så fikser bilens eksosannlegg resten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...