#1 Skrevet Juli 9, 2009 Hei Neste lokallagstreff blir søndag 26. juli på Steinkjer. Oppmøte ca. kl 16:00 på parkering ved Esso Dampsaga. Håper på godt oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2009 Denne gangen må jeg stå over pga Spania tur:D Men kommer sterkt tilbake;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2009 Hei. trur vi får til å kom en tur da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2009 Denne gangen må jeg stå over pga Spania tur:D Men kommer sterkt tilbake;) Vart itj nå tur læl:/ Så da kjæm æ læl:) Nån fler som kjæm ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2009 Æ kjæm nok itj ... Reise på onsdan på Nordsjøen, så æ e itj heim ferri deinn 5.Aug. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2009 Hei, vi får ikke til å komme i morgen.. Får ta igjen det neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2009 kan itj kom her gangen, e i kristiansund på jobb ut næste uke...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2009 Ble ikke at jeg fikk til å komme i dag, formen er mildt sagt ikke helt på topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2009 da lurer jeg fært på hvem som var der ? jeg var ikke det grunnet flytting, da jeg har blitt eier av fast eiendom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2009 da lurer jeg fært på hvem som var der ? jeg var ikke det grunnet flytting, da jeg har blitt eier av fast eiendom. må si det var et H***** dårlig oppmøte i dag: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 28, 2009 Fikk som vanlig ikke med at det var lokallagsmøte før dagen etterpå...Må begynne å sjekke innpå her oftere:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 28, 2009 Fikk som vanlig ikke med at det var lokallagsmøte før dagen etterpå...Må begynne å sjekke innpå her oftere:p du gikk ikke glipp av noe denne gangen da kan en si!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...