#26 Skrevet August 8, 2009 Nå er det snart tida, Reiser snart skål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 9, 2009 band? kult. hva spiller du? åssen type musikk?Dere må spille på neste fest Er sologitarist Personlig liker jeg å spille litt guns, metallica, ozzy, ac/dc osv. Men i bandet spiller vi litt mere fest musikk som CCR, dire straits, CC Cowboys og sånn. Klart vi spiller på neste fest Vet du hvem Aleksander Nikolaisen er forresten ? Han er også med hvertfall:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 11, 2009 Woho. Da ble jeg en uke til. Jeg og en kamerat. Noen som skal ha vors i helga? 91648820 sms me! Helmax på lwørdag foresten! Hahaha ler enda jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 12, 2009 Eg reiste hjem igår blei for mange orginaler der opp ! men va rått på lørdag så va ;p geir tony va goe i gassen elle kristian valen så me kalde han må gjentas på rudwooden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 12, 2009 Ja, var morro som faen det der Tar det igjen, skulle ikkje eg fååå??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 14, 2009 Hahaha jo adle ska få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 16, 2009 Ikke tilfeldigvis noen som er snekrer her ? Sku hatt noe rådgivning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 16, 2009 Hvordan så det ut med tanke på lagring/skruing av bil her hos deg? Mulig og ta en tur oppover idag og hilsepå og ta en titt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 16, 2009 han ska ver der opp denne ugå og så d e nok bare å ringa elle møda opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 17, 2009 jeg er en liten snekker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 17, 2009 med sopp på hjernen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 17, 2009 Haha.. .. Skal rive ene rommet imorgen så sku jeg hatt en til å satt opp nye lekter eller ka fan d heter så gipsa så skal jeg klare resten om noen kangjør dette ta og ring meg eller sms 91648820. Så TIl dere i grenland området har hus til leie etter dette rommet er ferdig , 2 etager , med internett (10mbit) og tv. Kan gjerne følge med lagringsplass for bil (ikke skru plass) , 5500 i mnd. Ring eller sms for mer info.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 8, 2009 fikk du fiksa det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 8, 2009 Heisann! Nei jeg venter på deg .. har du en mail så kan jeg sende deg noe info? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...