#1 Skrevet Juli 9, 2009 Noen her som vet hva som er forskjellen på motorkodene AVJ og BFB? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2009 AVJ er en 150-hester, og BFB er 163-hesteren som kom i 2002. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2009 Aha.. Fikk tilbud om å kjøpe en chippet ECU fra en BFB. Han mente det skulle gå fint å bruke på min bil.. noen formening om det? Er litt i tvil om de går overens.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2009 Åh.. glemte jo å skrive at jeg har AVJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2009 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2009 opp!! er det samme motorstyring som sitter i AVJ og BFB? Og er det noen forskjeller på motoren? Evt hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2009 er det virkelig ingen som vet om det er forskjell på selve motoren mellom AVJ og BFB? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2009 er det virkelig ingen som vet om det er forskjell på selve motoren mellom AVJ og BFB? Det er forskjell på turbo, råder, svinghjul, clutch osv. BFB har dessuten 13hk mer en AVJ så tviler igrunn på at motorstyringene passer om hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2009 Takk Ifølge vag-cat er det samme turbo, dyser, vel, det meste... råder osv har jeg ikke funnet noe om ennå, så derfor jeg lurte Men da vet jeg det, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...