#1 Skrevet Juli 10, 2009 Er på besøk i Bud, og tenkte jeg skulle forhøre med og service oppe her (I bergen tar de ca 1100,- kr pr time, og håpte egentlig at prisstigningen ikke hadde truffet Fræna enda... ) Noe sted jeg kunne høre med her? Har hørt at GS bildeler har havnet oppe i premium sjiktet hva pris angår, men tenkte å høre med de uansett (de er dog BMW folk , men vet de har peil på VAG også) US Auto er sommerstengt, desverre... Tips? er 60.000km service til en 2005 mod Golf V det er snakk om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2009 Er på besøk i Bud, og tenkte jeg skulle forhøre med og service oppe her (I bergen tar de ca 1100,- kr pr time, og håpte egentlig at prisstigningen ikke hadde truffet Fræna enda... ) Noe sted jeg kunne høre med her? Har hørt at GS bildeler har havnet oppe i premium sjiktet hva pris angår, men tenkte å høre med de uansett (de er dog BMW folk , men vet de har peil på VAG også) US Auto er sommerstengt, desverre... Tips? er 60.000km service til en 2005 mod Golf V det er snakk om. Hallo.. i fræna så har vi vel Gs-bildeler som sagt.. reitan Auto på Farstad, Bolli motor på Lyngstad og skjelvik bilverksted på Eide, så har vi vel gsbildeler avd. elnesvågen. kommer ikje på noen flere i farta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2009 Reitan på Farstad bør en styre unna, useriøse greier. Både Bolli og Skjelvik har godt rykte iaffal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2009 På hjembesøk asså?? Hjem til far på ferdig middag?? GS eller Skjelvik (Mekonomen) på Eide...vet ikke hvordan ventetid dem har på GS. Men har skjønt det slik at det er forholdsvis lang ventetid på Eide. Når det gjelder Bj.Rødseth AS, og andre merkeverksted, så har nok prisene der kommet omtrent opp på Bergen-nivå dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2009 Det er også et Mekonomen-verksted i Molde, men jeg vet ikke hvordan de ligger prismessig. Når jeg ikke har brukt merkeverksted pga dyre priser, har jeg stort sett brukt Slatlem (saab-opel forhandler) De har bedre priser på faste ting som 4-hjuls kontroll og regreim-skift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2009 På hjembesøk asså?? Hjem til far på ferdig middag?? GS eller Skjelvik (Mekonomen) på Eide...vet ikke hvordan ventetid dem har på GS. Men har skjønt det slik at det er forholdsvis lang ventetid på Eide. Når det gjelder Bj.Rødseth AS, og andre merkeverksted, så har nok prisene der kommet omtrent opp på Bergen-nivå dessverre. hehe... da blir det nok bare å kjøre de 50 milene ned igjen da og ta service i Bergen igjen Er hos mor, nystekt, hjemmebakt brød til frokost hver dag Det er også et Mekonomen-verksted i Molde, men jeg vet ikke hvordan de ligger prismessig.Når jeg ikke har brukt merkeverksted pga dyre priser, har jeg stort sett brukt Slatlem (saab-opel forhandler) De har bedre priser på faste ting som 4-hjuls kontroll og regreim-skift. Jepp, samme som i Bergen gitt Og GS hadde minimum 3 uker ventetid, passet dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...