#1 Skrevet Juli 10, 2009 Lekker inn vann i dørken høyre bak, har hatt oppe døren og prøvd tette på innsiden av platen inni døren med tec 7 for og gjøre det tett, (så det var vått ved dørterskelen/ at det siver vann ut fra døren) Men etter og ha montert alt ihop, lekker det fortsatt inn i bilen.. Noen som har forslag? skifte bil kansje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2009 Lekker inn vann i dørken høyre bak, har hatt oppe døren og prøvd tette på innsiden av platen inni døren med tec 7 for og gjøre det tett, (så det var vått ved dørterskelen/ at det siver vann ut fra døren) Men etter og ha montert alt ihop, lekker det fortsatt inn i bilen.. Noen som har forslag? skifte bil kansje sjekk at dreneringshullene i døra er fri for dritt. spylte du på døra når dørtrekket var demontert? Det kan være lurt Kan legge inn rundt høyttaler f.eks, er ikke store hullet som skal til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2009 sjekk at dreneringshullene i døra er fri for dritt.spylte du på døra når dørtrekket var demontert? Det kan være lurt Kan legge inn rundt høyttaler f.eks, er ikke store hullet som skal til. Åpnet dreneringshullene ja, men spylte ikke mens dørtrekket var av. Men ser at det er mye skit framme ved frontruten, ved deklene til pollenfilteret, kan jo være at det kommer helt derfra, mulig jeg overså at det var fukt framme og, nettop skiftet pollenfilteret, skal prøve reingjøre og sette dekslene på slik de skla være så får vi se..takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2012 eg har samme problem på min passat men då lekker det inn på høgre bakdør.. men finner ikkje ut kor det kommer fra: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2012 railsan? kan drive nedover fra c stolpen! muligens det som er problemet til en kompis av meg så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2012 Åpnet dreneringshullene ja, men spylte ikke mens dørtrekket var av. Men ser at det er mye skit framme ved frontruten, ved deklene til pollenfilteret, kan jo være at det kommer helt derfra, mulig jeg overså at det var fukt framme og, nettop skiftet pollenfilteret, skal prøve reingjøre og sette dekslene på slik de skla være så får vi se..takker for svar Under plastkassen som pollenfilteret sitter på, mot karrosseriet, er det en pakning. Det er ikke uvanlig at den er utett på disse bilene. Det er en enkel sak og skru ut denne og sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...