#1 Skrevet Juli 10, 2009 Hei, Sitter å leter etter en oversikt over hvilke pærer som sitter i Audi A4 B7 - 2005/2006 modell. Jeg har Bi-Xenon og ønsker å bytte nærliggende belysning til xenonmatch/Led; - Kjørelys ved siden av Xenon = hvilken pære er dette?? - Parklys = er dette w5w?? Noen som kan hjelpe ...og er det noen med erfaringer med bruk av LED i kurve/tåkelysene - fungerer dette greit (lysspredning)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2009 Prøv denne siden. http://am_application.osram.info/publish/index_en.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2009 (endret) jeg har led i grøft og er veldig fornøyd. kjøpte av fredrik sølje her på forumet, en type med 36 stk ledpærer . vanlig w5w parkpærer. også bør du dra ut den orange koppen i lyktene og sette inn diadem pærer istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2009 jeg har led i grøft og er veldig fornøyd. kjøpte av fredrik sølje her på forumet, en type med 36 stk ledpære enaste som er dumt er at de kun lyser en styrke så hvis du drar kontakten helt ut så er det ingen forskjell,men er ellers fornøyd. vanlig w5w parkpærer. også bør du dra ut den orange koppen i lyktene og sette inn diadem pærer istedet. Takk for svar! Vet du også hvilken pære som sitter i kjørelysene (lykta ved siden av xenon)? Finner ikke denne i oversikten hos Osram. Regner med at du har byttet ut disse "gule" pærene også! Er det forresten kurant å ta ut de orange koppene i lyktene? Må jeg ut med lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2009 Har da fått bestilt pærer til å matche xenon i min B7; - W5W parklyspærer (led) - prøver uten motstander, men mulig autochecken murrer - P21W kjørelyspærer (led) - inkl. motstander - P21W diadem blinklyspærer - krom/gul - H11 halogen xenonmatch tåkelyspærer Har planer om å av med frontfangeren innen kort tid, og da blir det perfekt å oppgradere lysene samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2009 høres bra ut jeg har ikke byttet kjørelyset siden det slukker når jeg skrur på xenon lysa, det er litt jobb å fjærne koppen men du må dra av plastglasset på lyktene og borre et hull i koppen og få dradd den ut(kanskje knekke den) den er ikke limt fast den sitter bare jævelig godt fast, og den limguffa som glasset er festet med tetter godt igjen etterpå så du trenger ikke ha på noe mer. har ikke vært noe dugg i mine etterpå. men du bør ha diadempærene klare for du må ut med alt sammen for å få byttet blinklyspære også så det bør gjøres samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2009 Hei, skal bytte xenon pære i min b7, noen som har gjort dette før som kan skrive en veiledning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2009 Lurer også litt på det, møller regner med 1 time i arbeid på å bytte pærene. Det er jo heller ikke god plass.....tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...