#1 Skrevet Desember 23, 2004 Tøft? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2004 Vet ikke hva jeg skal si Pene var dem, men jeg liker bedre lyktene som kommer med DE prosjektor:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2004 jeg syns disse lyktene er Veldig pene... er forresten postet før disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2004 Jeg syns de er råtøffe, og kvaliteten er sannsynligvis 100% attpåtil, ettersom det er Hella som lager de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2004 Tøffe de der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2004 Noen av de peneste lyktene jeg har sett til IV, cleant og pent! Stilig med det langsgående blinkerfeltet... At det er Hella er jo også bra, så slipper man sannsynligvis fukt og kondensproblemer som man ser på mange uoriginale lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2004 dette var PEEENT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...