#1 Skrevet Desember 23, 2004 Er det noen som har en jpeg eller eps av speedometer skivene til en Golf 3 (66kw) som går fra 20 - 220 på speedoen? Må være 1:1 størrelse. har sittet i flere timer og moddet FEIL speedo skiver, har fikset på dem fra 0 - 220 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2004 Timer ? Brukte vel 5-10 min på å konvertere mine scannede skiver til hvite (som jeg tipper du skal ha?) Brukte et program som gjorde at alt som var svart ble hvitt (speedo nåler å andre ting som ikke skulle være hvit ble sotten til en spesiell farge slik at de ikke forsvant i konverteringen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2004 hvit/svart konvertering er jo lett.. hva tar du meg for? jeg er jo bildekoratør.. satt og endra skrift typer og design jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2004 hvit/svart konvertering er jo lett.. hva tar du meg for? jeg er jo bildekoratør.. satt og endra skrift typer og design jeg... Vet aldri me øynå folkå Ps du bruke eller ? Utskjæringen til km å klokke blir sjeldent fint uansett hvor bra det andra blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2004 er man stø på hånda så vel jeg sitter i Corel Draw 12 somregel, men også Photoshop Cs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...