#1 Skrevet Juli 11, 2009 Da mine TUV papirer ligger hos biltilsynet, og jeg kun har fått beskjed om å "heve bilen 2-3cm" av de, så lurer jeg på om det egentlig står noe om hvor høy den SKAL være for godkjenning? Eller om det er andre konkrete regler som gjelder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2009 Sjekk http://www.h-r.com der ligger alle papirer på H/R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2009 takker.. Det står følgende: Einstellung (Abstandsmaß zwischen Mitte der (oberen) Federbeinbefestigungsschraube und der Federtelleroberkante) Achse 1 : 205 mm / 210 mm (bis 1000 kg / mehr als 1000 kg zul. Achslast) Achse 2 : 85 mm / 115 mm (bis 1000 kg / mehr als 1000 kg zul. Achslast) Oversatt med google: Justering (avstanden mellom midten av (øverst) våren etappe montering skrue og våren topplate) Akse 1: 205 mm / 210 mm (opptil 1000 kg / mer enn 1000 kg aksel last zul) Akse 2: 85 mm / 115 mm (opptil 1000 kg / mer enn 1000 kg aksel last zul) Jeg skjønner at det skal måles ifra øverste justerings skrue, men er usikker på andre enden... Er det fjørlenga de er ute etter, i utstrakt tilstand? Altså, ifra øverste mutter, til toppen av fjærskåla i andre enden av demperen? Isåfall er 85mm bak en jæævla kort fjør (så jeg tror jeg har misforstått) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...