#1 Skrevet Juli 11, 2009 Halla Merka her om dagen at handbrekket kun tar på ene hjulet? Har ikke tatt av hjulet å sett enda, men skal se om jeg rekker å ta en titt iløpet av helga. Men hva skal jeg se etter? Den bremser kun på høyre bakhjul (passasjersiden) Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2009 Se etter håndbrekks-wire som har satt seg eller bremse-kalipter som har satt seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2009 Oki, takk for tips. Men kan du forklare helt kort hvor handbrekkwaieren går? Hadde jo vært kjekkt å vært to når man skal sjekke dette da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2009 mest sannsynlig under bilen og bak til bak-akslingen. går en wire til hver side. tror ikke du klarer å ikke se dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2009 Da finner jeg ut av det.. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...