Foringer i bakstilling a4b5 quattro

Anbefalte innlegg

Skal bytte hele forstillingen min grunnet slark. Vet fra tidligere service at det ble nevnt slitne foringer bak og. Når knirker det voldsomt hvis jeg "gynger" bilen bak. Så det er nok på tide. Har også senket bilen i etterid. Har ikke løsnet opp når jeg senket. Gjorde det vel ikke bedre...

Noen som vet om det går an å bytte bare foringene bak? Eventuelt hva jeg trenger og hvor jeg får kjøpt dette. Tenker å ta alt som kan knirke. Mekonomen selger kun hele armer bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne:-)

Skrangler litt bak der nå. Eneste jeg finner på meca angående bakstilling er paralellstag og stabilisator stag. Er dette det eneste som kan byttes bak der? Har ikke sjekket så nøye under bilen før jeg vet hva jeg kan jakte etter.

Har fått denne merknaden før "slakk i fremre foringer bærearmer bakaksel" Noen som blir klok på denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fremreforing er vel den som sitter i festet til karroseri?? denne går å bytte, må presses. tror du kun får denne orginalt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne:-)

Skrangler litt bak der nå. Eneste jeg finner på meca angående bakstilling er paralellstag og stabilisator stag. Er dette det eneste som kan byttes bak der? Har ikke sjekket så nøye under bilen før jeg vet hva jeg kan jakte etter.

Har fått denne merknaden før "slakk i fremre foringer bærearmer bakaksel" Noen som blir klok på denne?

Går å bytte ikke noe problem er litt jobb. Jeg hadde byttet til Powerflex Bushes hvis du først skal gjøre dette. Har gjort dette på B5 1.8TsQ 98mod var mye slak i foringene etter 200000km.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp da powerflex orginal eller hva dem heter. røde?? gule eller lille er stive og vil merke vibrering i bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar!! Har forhørt meg litt angående originale delenummer. Det hadde de ikke, men kunne forklare meg at det gjalt "opphengsforingene til traversen bak"

Løser det seg nå eller:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakstillingen til B5 quattro inneholder 19 foringer, go crazy:

A4rearsuspension.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke nummer har de som det er snakk om her da? Er vel de nedre fremre det er snakk om da? Nummer 5 kanskje? hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være denne - PFR3-205) Rear Lower Arm Front Bush.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Det jeg kom fram til selv. Takk for hjelpen. Tror du denne har noe å si for hjulstillingen? Skal på 4-hjulskontroll om en uke. Kjipt om de ikke klarer å stille skikkelig grunnet mye slakk i disse foringene. Mulig å få tak i originalt på møller mon tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Det jeg kom fram til selv. Takk for hjelpen. Tror du denne har noe å si for hjulstillingen? Skal på 4-hjulskontroll om en uke. Kjipt om de ikke klarer å stille skikkelig grunnet mye slakk i disse foringene. Mulig å få tak i originalt på møller mon tro?

Det kan ha noe å se - for du må ha av en del- ville ventet med 4-hjulskontroll til disse var byttet. Jeg tror møller har dem originalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

obs en liten skrivefeil mente Det kan ha noe å si...............

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Stikker på møller imorgen å hører om de har noe liggende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.