#1 Skrevet Juli 12, 2009 Søkte etter dette på forumet, men fant ikke. (mener jeg har sett en tråd om det) Spørsmål: Er det mulig å få plass til 9 x 16 et 35 bak på Golf 1 cab med klipperstyling. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2009 Hva betyr "klipperstyling"..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2009 Hva betyr "klipperstyling"..? Om du ikke vet det, så vet du heller ikke svaret på det jeg spør om... Google it... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2009 Om du ikke vet det, så vet du heller ikke svaret på det jeg spør om... Google it... Okå, lurte bare på hva det var..siden jeg har hatt 9x16 ET 30 på en bil engang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2009 Søkte etter dette på forumet, men fant ikke. (mener jeg har sett en tråd om det) Spørsmål: Er det mulig å få plass til 9 x 16 et 35 bak på Golf 1 cab med klipperstyling. Noen som vet? Sjekk med Harald Soia... han har/hadde en cab med G60 og 9x16 men jeg husker ikke ET`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2009 Har du felg Håkon, så har jeg bil du kan teste på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2009 Har du felg Håkon, så har jeg bil du kan teste på... Han har bil men ikke felg tenker eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2009 Han har bil men ikke felg tenker eg Jupp, står en her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2009 Soia hadde ET 25 på sin, vet ikke om han brukte spacere. Personlig synes jeg det er penere med 8x16 og 195/40 ET 35 vil nok mest sannsynlig gå i fjærbeinet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2009 Soia hadde ET 25 på sin, vet ikke om han brukte spacere. Personlig synes jeg det er penere med 8x16 og 195/40 ET 35 vil nok mest sannsynlig gå i fjærbeinet Mja, det jeg også lurte litt på. Fant noen Keskin Kt1 på bukta som var 7, 5 og 9 x 16. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 15, 2009 Artig at folk husker hvordan ET jeg hadde på Keskin hjula mine når jeg ikke husker det selv en gang.. Men det kan stemme at det var ET25. (Når jeg tenker meg om så står vel disse på Glenn Gulbrandsen sin Corrado nå ja! ) Men jeg hadde spacer bak og forran, tror jeg endte opp med ET15 bak for at det ikke skulle subbe i fjærbeinet. Forran husker jeg ikke hva jeg hadde av ET, men 9" forran på Golf 1 er for bredt uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 15, 2009 Dersom "klipperbredderne" og gti-bredderne er like, og det er lik avstand til fjærbeinet, så bør 9" med rett innpress passe på ja. eg har 9,5" bak og da kommer det littegrann utenfor, og det ligger heilt i fjærbeinet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 17, 2009 8,5 ET9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...