#1 Skrevet Juli 12, 2009 Noen som har gode kontakter hos søta bror? Vurderer å hente et hengerfeste hos en kar i Gøteborg traktene.. Klønete å ha dét liggende i "feriepakket bil".. Så vurderer å sette det på mens jeg er i Sverige. Klarer det nok selv, men det er sikkert en og annen som gjør det vel så raskt som meg, der borte.. Navn, adresser og telefonnummer hadde vært gull! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2009 Hvis ikke du finner noen som kan montere det mens du er der har jeg iallfall muligheten til å ta det med hjem i en ikke fullt så feriepakket bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2009 Kan anbefale ACE Competition: http://www.ace-competition.se/ som holder til i Borås. Går regelmessig tog mellom Borås og Göteborg forøvrig, og det er jo greit for det er litt begrenset hvor gøy det er i Borås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2009 Hvis ikke du finner noen som kan montere det mens du er der har jeg iallfall muligheten til å ta det med hjem i en ikke fullt så feriepakket bil Takker&Bukker for tilbudet Mikael! Et utrolig godt tilbud fra din side! (som vanlig stiller du opp for oss andre) Men jeg avventer det hele.. Må først finne ut om det lar seg gjøre i det hele tatt med den diffusoren jeg har.. og hvordan det vil se ut OM jeg kan snekre det hele til.. PS! Du vet hvor stort det hengerfestet er? Det er en hel støtfanger med kroken som en liten attpåklatt.. veier 90 kg ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...