#1 Skrevet Juli 12, 2009 Må vere dei dårligste dekka jeg noen gang har hatt. Slites enormt fort og ujamt (Ja, har sjekket hjulstilling og felger). DRITTDEKK!! Vurderer å kjøpe Dunlup Sport max, noen med erfaringer fra desse dekka?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2009 (endret) Hvilken type F1 var dette da? Har ikke slike erfariger med de dekka som jeg har hatt på både Golf 4 og BMW E46. Tenker da på GSD3 og Asymetric. Beste dekka jeg har hatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2009 hmmm, har god erfaring med eagle F1 dekka, di har sitti værtfall 4 år på 15" felgene til muttern på golf caben hennes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2009 De som er laget i Kina har jeg oxo dårlig erfaring med. En kompis hadde disse mens jeg hadde de fra tyskland. Mine varte i 3 sesonger med litt aktiv kjøring, og hans varte bare i en sesong.. Dette var de med V mønster.. Så egle f1 dekket fra tyskland er det desidert beste dekket jeg har prøvd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2009 GSD-3 er det jeg snakker om. Hadde også dekk som var laget i Tyskland før, og dei funket kjempebra. Nix mer "Kinakopier" for min del hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2009 Eagle F1 Asymmetric skal være enda bedre enn GSD3 og har slått kremdekk fra Michelin, Bridgestone og Continental i test: http://www.tirerack.com/tires/tests/testDisplay.jsp?ttid=101 De skal prøves som banedekk på Rudskogen treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2009 GSD-3 er det jeg snakker om.Hadde også dekk som var laget i Tyskland før, og dei funket kjempebra. Nix mer "Kinakopier" for min del hvertfall Om det er GSD3 du snakker om, så ble de vel erstattet for 2-3 år siden. Og kina kopier er jo ikke ekte Goodyear dekk heller, så burde endre topic til "betal for ekte varer, ikke kjøp kinakopier" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2009 GSD-3 er det jeg snakker om.Hadde også dekk som var laget i Tyskland før, og dei funket kjempebra. Nix mer "Kinakopier" for min del hvertfall Hvor kjøpte du dekka nå når du fikk Kina varianten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2009 Hvor kjøpte du dekka nå når du fikk Kina varianten? INTERDEKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2009 Når kom det sist kvalitetsvarer ifra kina? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 12, 2009 Om det er GSD3 du snakker om, så ble de vel erstattet for 2-3 år siden. Og kina kopier er jo ikke ekte Goodyear dekk heller, så burde endre topic til "betal for ekte varer, ikke kjøp kinakopier" Blei kjøpt hos Interdekk i fjor vår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 12, 2009 Når kom det sist kvalitetsvarer ifra kina? kommer masse bra fra kina da! feks XTZ høytalere! tepper laget av barn osv! mye å ta av! ;D haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...