Anbefalte innlegg

Hvordan får man av bakfanger på s4 94.mod? Den er vel klipset opp på samme måte som frontfangeren på sidene, men ser ikke hvor jeg får skrudd av hovedfestene.. Må man ta av pyntelistene i fangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må angripe fra bagasjerommet, trenger ikke å ta av pyntelister.

  • Ta bort foldegulvet (ta det helt ut, ikke bare folde det opp)
  • Skru løs sidedekslene i rommet som er under foldegulvet.
  • Og vips så ser du festeskruene til brakettene som holder fangeren.
  • Etter å ha tatt løs de, kan du kneppe av klipsene på siden og dra fangeren bakover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Da skal jeg nok få den av! Tenkte ikke i de baner engang. Får prøve i morgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne, har tatt av dekslerne osv som beskrevet og ser 4 17mm bolter på hver sin side. Har skrudd løs de bakerste, men jeg får fortsatt ikke av bakfangeren. Skal jeg bare gå på siden av fangeren og rive den utover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dytt ned eller opp (oppe eller nede) og løft ut. Desitter gjerne i litt gammel skitt, og det må litt krefter til. Men vær allikevel litt forsiktig med festene.

Tror jeg så bilder av dette på audiworld en gang, men fant det ikke i farten.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har vi nok forklaringa ja, har orginalt hengerfeste på min. Skal prøve å ta av alle boltene i morgen og se. Men skjønner ikke hvilke bolter man skal skru av under bilen da? Skal ha av fangeren min for å få dytta dreneringslukene på plass da de ikke sitter skikkelig inntil og det kommer litt vann inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dei boltene som er under bilen er dei som fester fangeren til støtbjelken, så du trenger egentli bare å løsne dei boltene som er i bagasjerommet, problemet hos mg var at støtbjelken satt som pokker, så eg løsna heller fangern fra støtbjelken, for så å tvinga støtbjelken ut med brekkjern :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.