Audi Cabriolet, cab-luke feil

Anbefalte innlegg

Bryteren i vinduet har "slutta" å registrere at jeg vrir rundt håndtaket og åpner taket, dermed går ikke vinduene ned automatisk og knappen i døra vil jo da heller ikke aktiveres.

Har målt på bryteren og konstatert at den funker fint så feilen ligger i lednings-"rotet" en eller annen plass.

Spørmålet er da om noen har god peiling på hvor ledningen går videre fra vindusstolpen?

Lurer også på hva det er som styrer funksjonen med at vinduene går halveis ned? Ligger det noe form for kontroller i førerdøra, eller evt under midtkonsollen ved bryteren der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAR SAMME PROBLEM PÅ MIN BIL.FANT DU UT NOE ELLER?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat samme feil fikk min bror med sin 80 cab for noen år siden, feilen ligger

rett og slett i ledningsnettet til bakluken (akkurat i bøyen) dette må skjøtes og repareres eller byttes ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

brudd på alle ledningene på høyresiden,og halvparten på venstresiden.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben.. Jeg merket det på at skiltlyset slukket når jeg åpnet luka, og taket lot seg kun åpne når låsen var låst manuelt. Fine greier! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp slapp å åpne taket med nøkkelen etter at jeg fikk skjøta dem.men knappen til luka og heisen for alle vinduene virker fremdeles ikke.er det noen sikring utenom dem som står i sikringsbosen under vinduet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.