#1 Skrevet Juli 13, 2009 (endret) hei.. bensinmåeleren har begynt å tulle på min s4 c4 nå.. Når jeg starter opp går den av og til opp dit den skal være og detter sakte ned igjen. Å noen ganger går den bare litt opp og detter ned igjen etter vært.. hva kan det være? har et sprøsmål til: rolleyes Mistet nettopp lysa i kjørecomputeren min. har prøvd å skifta pere men det hjalp lite.. Noen forslag? takker for svar på forhånd:D mvh vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2009 Oljetempgiveren din sitter på venstre side av motoren, et stykke ned på blokka. En stor sak... Sikker på at du har skiftet rett pære? Noen av de sitter under et deksel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2009 oljetemp målern begynte å funke i dag av seg selv;) Har oppdatert første post.. trøbbel med bensinmåler.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2009 Oljetempgiveren din sitter på venstre side av motoren, et stykke ned på blokka. En stor sak... Sikker på at du har skiftet rett pære? Noen av de sitter under et deksel... så ikke no deksel med pærer under jeg: klø : skal se litt bedre etter i kvell;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...