#1 Skrevet Juli 13, 2009 Skal det være noe særlig slark i driv verket? på min golf 2.0 tdi så er det en del vandring for eks på flat mark hvis en går av og på gassen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2009 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2009 Sikker på at det er driv verket og ikke motorfester? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2009 bilen er bare gått 80k så er vel litt tidlig for motor fester er d ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2009 Det beste er vel å få bilen på en bukk og sjekke over og se om du finner ut hvor slarken er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2009 Hadde sånn slark på S3'n min og og det var dogbone foringene som var litt vel myke... Byttet til powerflex foringer og det gjorde susen! Nå er det supertight! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2009 hmm oki, kan vel ligge noe i det da eg kjører med enkelt masse sving hjul nå, men det gamle dobbeltmasse hjulet kanskje absorberte litt mer av overgangen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...