#1 Skrevet Juli 13, 2009 Hei er det noen som kan gi meg noen gode tips på hvor jeg kan få tonet vinduene på b6 min jeg har hørt at vis man gjør de i Sverige kommer det på ca 3000 sek ganske billig det da. er det noen i Oslo Akershus området som gjør toning 35% på alle 7 rutene for rundt 3 lapper. er det noen som har lyst til å leke seg med Photoshop å legge på toning på rutene og til alle de som sier at jeg bør sette på senk. er på vei får bare ikke tak i de jævlige senkeskålene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2009 (endret) Soting av alle rutene utenom frontrute ligger vel normalt på rundt 5000,- rundt om. Får man dette for 3000,- i Sverige er det billig men går det utover kvaliteten: klø :???? Du kan ringe Høiden Bil og Båtpleie i Moss og høre med de. Telefon 69 26 20 06. De er i alle fall flinke og nøye. Jeg har god erfaring med de. Ellers er det mange som driver med dette i Oslo også som er flinke. Da slipper du å kjøre så langt. BTW. Senkeskålene skal du som vi snakket om i dag droppe hvis du ikke vil ha BMW-stuk;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2009 Carcaresenter i Moss tok 3000kr for alle rutene på en Golf jeg hadde, tror de tar 3500kr for stasjonsvogn.. Ikke noe og si på resultatet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2009 faen å billig det er der hos dere.. kosta meg 7500 for 7 ruter med 15% her nede på sørlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2009 jeg ringte og hørte med car care senter nå. og de tok 5000 for 7 ruter. på min a4(b5) avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2009 Noen som vet om firma som soter rutene uten å ta de løs fra bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2009 Mads, det var en pen sum. med kvittering også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2009 Mads, det var en pen sum. med kvittering også? ja med kvittering ja;) så tok de 3500 for en a4 sedan(b5) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 30, 2009 Ellers kan jeg anbefale Sebra bilglass på Lørenskog. De er riktignok ikke billige, men er utrolig flinke. De tar ut rutene i dørene og sliper ned filmen i ytterkant. Bruker 3M Scotchtint som har livstidsgaranti mot bobling og falming av filmen. Jeg ble veldig fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2009 Er rabbat på Car Care Center for medlemer i klubben. Sota på A6`en for noen måneder siden. Er fornøyd med dem. Pluss for bra garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2009 Sotet rutene mine hos en kar som normalt driver med dette på dagtid, et firma på Kløfta. Han tok 4000,- for min a4 stv. uten kvittering.. Alle rutene har bobler/prikker og er så misfornøyd ! angrer fælt på at jeg ikke valgte et solid firma istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 4, 2009 Sotet rutene mine hos en kar som normalt driver med dette på dagtid, et firma på Kløfta. Han tok 4000,- for min a4 stv. uten kvittering.. Alle rutene har bobler/prikker og er så misfornøyd ! angrer fælt på at jeg ikke valgte et solid firma istedet. Hadde du hatt kvitering så hadde du ikke hatt noe og angre på. Dra tilbake til de som satt på solfilmen og krev at arbeidet skal bli gjort på nytt. Sotet min A5 for 5000,- i et firma fra Drammen, jobben er gjort perfekt. Jeg leverte bakruten uten at denne var montert på bilen, derfor jeg fikk den prisen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...