Alm Racing Audi S2 @ GATEBIL Våler 2009

Anbefalte innlegg

Er det kjøring jeg får gåsehud over hele kroppen av å se på, så er det ***** din kjøring! Er så heltrått at jeg har ikke ord! Du er helten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som skriver i denne tråden om forbikjørings-situasjonen kan si at det ser ut som ditt og datt er rett å gjøre ut i fra bildene osv osv...

Men det er noe helt annet å sitte bak rattet, så det er egentlig bare tull å hevde at Flemming gjorde feil her av de som mener det.

Det må være den som sitter i bilen som kommer bakfra i denne situasjonen som har full oversikt, som kan avgjøre om det blir en crash eller ikke.

 

Når det da også er show-kjøring hvor det oppfordres til å sladde så er det vel ikke mer å diskutere..

 

Og det ble jo heller ingen crash så det gikk jo bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SYKT bra kjøring Flemming!!!!!

 

Fy F... for en kontroll du har på bilen.

Skikkelig morro å se at du koser deg der ute :)

Lekende lett som vanlig :)

 

 

Greit nok at du kansje hadde fått skylda hvis du hadde kjørt på TS.

Men trodde det var vanlig å bremse litt ned og se ann situasjonen når bilen forran snurrer???

Vet jo aldri hvilken vei det går med snurrende biler.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sinnsyk ratting på deg og at bilen lystrer deg også er enda mer sinnssykt å se på! Du gjør banekjøring til et kunstverk som tusenvis beundrer. :tilber:

Du har vel heller ingenting å utsette på maskinen den dagen heller Mr. Alm?

 

Jeg kan ikke komme på noe som er bedre i verden akkurat nå enn å se deg kjøre. Skulle gjerne vært en av sikkert mange i køen for å få sitti på en runde med deg. Gi deg aldri og fortsett den veien du går, så har du nok mye, mye, mer glede til gode. :glad:

 

Til slutt så kan det ikke unngåes å stille seg på din side å si at TS som kom bak deg, burde ha slakket av litt på gassen og gitt deg plass! Som Øyvind sier, det er samme hvilken vei snuta peker, du driver fortsatt riktig vei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinnsykt rå kjøring av deg der ja! har sett frem til inboard snutten fra våler, og den skuffet hvertfall ikke!! du kan jo snart joine i driftingen og la andre kjøre "extreme\show". hehe

 

det der me TS så jo heller merkelig ut. OG uansett hva regler som gjelder, så fungerer sunn fornuft som en ekstra sikring!

 

håper no på å få sett noe lignende kjøring live i september: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsyk kjøring Flemming! Dette er noe du virkelig kan..Er sterkt imponert!! Skal nok se på neste år, og hold av en plass til meg i passasjersetet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEGET heftig kjøring!! var sykt å se på :D Endelig fikk jeg sett kor gale det er live :D

 

tok masse bilder så ska se om jeg får lakt de ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lo meg skakk hele videoen igjenom gitt! Ser utrolig gøy ut det der gitt, og kontroll har du også. Imponerende.

 

Stiller du opp på VwAudi-treff på ACR til helga eller? Hadde vært tøft å sett bilen på et slikt treff også.

 

Gleder meg til å se nybilen når den er klar :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her mere grom kjøring av brødrene Alm :D

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RÅ kjøring, ikke annet enn å bøye seg i støvet!! jaggu bra noen bruker bilen sin :D

 

synd jeg ikke fikk sett deg på våler..

 

 

noe slikt skal jeg definitivt ha en gang, det er det liten tvil om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig kjøring !! :D Gleder meg til neste tur å få sitte på !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TS er en bavian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :)

 

Gitt meg nei! niks. Gidd da faan itte å stå fast i sanda når je veit att je holder meg innpå bana ved å holde flat pedal. var faktisk itte utenfor banen i det heletatt i den situasjonen, men for folk flest så ser det ut som man mister helt kontroll og skal snurre når man får litt mye vinkel. Han lå jo etter meg ei god stund, og BURDE VITE att jeg er ikke den som slipper gassen om det går litt fort/baklengs osv. Er jo kun dem som blir redde og slipper gassen som kjører av i en sånn situasjon.

Og hadde jeg kjørt bilen BAK min bil, hadde jeg faan ikke tørt å kjøre forbi der. Det er jo selvmord! 1300kg illsint quattro med 125 kmt hjulspinn rett imot trynet. nei fy fader. koster bare 1-2 sekund å vente. hvis han hadde prøvd å holde samme hastighet med samme oppstell rundt hele banen, runde på runde tipper jeg A3 hadde vært mer bulkete enn noen gang. Selv om det gikk med carbon og deler for sikkert 70 000 alikevel i helga. Bilen min ble jaggu kalt jordebil av enkelte personer som har MYE MER penger enn meg. Men det bryr meg midt i ras..ølet når jeg ser åssen dem kjører med bila sine selv. kan tegne en strek på bana, og den følger dem slavisk. Uten att det går innmari fort.:P

Ha ha ha!! århundrets svar !! er som du sier , alle som har prøvet det vet da at en quattro til slutt går rett frem uansett hvor ille det kan se ut ei stund !! GI JERNET !!! Å Slippen er jo ikke noe alternativ !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.