#1 Skrevet Juli 13, 2009 Hei, bestilte et par dørlister fra nbs, men det viste seg å være de nederste innstegslistene.. Jeg trenger de midt på døra, da mine ser slik ut nå : Regner med at man ikke kan ta disse av en skrotbil? Disse vil vel ikke forbli rette når man river de av døra.. ? Møller har jo disse, men tør nesten ikke høre om pris. Har ikke funnet noe på ebay enda.. Noen som har noen forslag hvor man kan lete? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2009 1500 for faceliftlister på møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2009 pr stk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2009 for alle. sikker halve prisen for pre facelift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2009 Sjekk med Bilomsetningen i Arendal, de skaffet direkte til min VW Golf V til halve prisen av Møller (de bestilte direkte fra VW i tyskland...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...