Lurer på å lakke taket mitt svart???

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å lakkere taket mitt svart, men vil først ha litt synspunkt fra andre.

Kan det bli bra? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3a04ef532c35d32f3f7906829e5d57e9.jpg

Har og tenkt å skifte lyktene til facelift, felgene har jeg byttet til rs6. tatt bort leppa som er under fangeren. Skal lakkere kanalene i samme farge som bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen ekspert på området, men vil ikke folie fungere greit? (I så fall kan man ta den av f.eks. ved salg, dersom kjøper ønsker en bil i kun en farge) :)

For øvrig tror jeg det kan bli kult, jeg, forutsatt at du beholder panseret i org.farge (altså ikke sort panser også), men det er min mening:) Men dersom noen kan endre bildet i PS, så ser du jo fort resultatet. Bilen ser jo bra ut med org. takfarge også da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen ekspert på området, men vil ikke folie fungere greit? (I så fall kan man ta den av f.eks. ved salg, dersom kjøper ønsker en bil i kun en farge) :)

For øvrig tror jeg det kan bli kult, jeg, forutsatt at du beholder panseret i org.farge (altså ikke sort panser også), men det er min mening:) Men dersom noen kan endre bildet i PS, så ser du jo fort resultatet. Bilen ser jo bra ut med org. takfarge også da:)

Jo har hørt om folie, men vet ikke hvor jeg eventuelt får tak i slikt. er det noen som har peiling på dette? hadde jo igrunn blitt det beste.

Har prøvd å endre det i PS å det ble ganske kult:)

Takk takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På s4en min har eg folie på tak og panser, det fungerer gulle godt;)

Det er carbon folie, lagt av carmelon.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kosta det mykje å få det gjort? har kanskje ein som vil gjere det for meg.

Ke trur du hadde blitt tøffast? carbon eller svart?

Skal ha m3-lip bak på luka og, lurte på om eg skulle ha den i carbon skjønna du. eller så blir det samme farge som bilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror tak,speil å panser kunne blitt utroli fint i blank svart....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror tak,speil å panser kunne blitt utroli fint i blank svart....

nja, redd det blir litt for mye. Har tenkt å kjøre ganske så clean stil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da fikk eg ein pris på svart tak hos carmelon. Da legger eg det sjøl(eller har ein kompis som skal gjere det). Han har gjort det på sin m3. Det var carbon da vel å merke. Så det blir bra:D 1300,- +frakt. Var ikke så verst det Odd Arne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror sorte speil og sort tak (ikke carbon) hadde blitt bra hvis du skal gjøre noe, jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er eg enig i:) det blir nok det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.