Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg en a4 turbo med quattro,sitter 9x19 felger på den med 235.35 dekk,men et 35 foran å et 25 bak ettersom j kan huske..

åssen går dette med quattro systemet,mener å ha hørt at det helst skal være likt innpress å like dekk å rulleomkrets å alt ellers slites quattron ut e.l...??

får den ikke lav nok foran så lurer på om jeg sku hatt 225.35 foran derfor jeg spør....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rulleomkretsen må være lik foran og bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Stig sier så er det kun rulleomkretsen. Innpresset bestemmer hvor langt inn eller ut felgen sitter i forhold til navet på bilen. Så dere kan du justere så mye inn og ut du vil, med tanke på firehjulstrekk-systemet ditt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja selvsagt....takk takk ;)

ts racing brede som har bygd bilen så regne jo med han visste å han dreiv med når han bestilte forskjelliet foran å bak men blei plutseli paranoid her...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny bil att ja? :P Sleng ut en link til bilen da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja ny bil på tur...

golfen blir solgt til uka att,så da blir a4 n kjøpt....

kjøper ta golfen å selger av a4 er i syden så j går på toten å venter bare...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

henger meg litt på her jeg..

Er 19" det største man kan få på eller går 20" 30profil?

Hørt noe om at det er litt trangt med tanke på bærearmene i topp bak (pga quattro'n) ved senking etc?

Hva er maks og hva er det som er mer komf? :P Må man ha forskjellig ET foran og bak skal det går med 19"?

Spør mye her nå hehe!:)

Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går fint på 20" på a4 b5. andreas skotner her i klubben gjorde jo dette for noen år tilbake på sin stv. det var vel 1,8T quattro visst jeg ikke husker helt feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, for vurderer å kjøpe enten 18" eller 19" og da må jeg forsikre meg om at det skal gå hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger en a4 1.8 tq på auto db med 20 tom asa sh1? (slike som øiamo har på passaten sin),å den er bra senket å det ser heftig ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går fint på 20" på a4 b5. andreas skotner her i klubben gjorde jo dette for noen år tilbake på sin stv. det var vel 1,8T quattro visst jeg ikke husker helt feil.

Jepp 20 tom går fint på A4, men ikke gjør som flere og flere gjør, nemlig å kjøpe 35 profil for å spare penger, det er 30 profil denne skal ha.

Også tror jeg Skotner hadde diesel, 1,9TDIQ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp 20 tom går fint på A4, men ikke gjør som flere og flere gjør, nemlig å kjøpe 35 profil for å spare penger, det er 30 profil denne skal ha.

Også tror jeg Skotner hadde diesel, 1,9TDIQ...

du tenker på skywalker du. men andreas hadde en før den også

sort a4 b5 stv http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=7495&highlight=a4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen 20 tommere med et 37 å 225.30 på som jeg tenkte å prøve på bilen,burde smette pent innunder skjermene det vel?

hvorfor var tråden om skotner sin bare en side a?vært gøy å sett utviklingen på den bilen son blei bygd for såpass mange år siden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 19" 235 35 med et 30 30/30 senk å funker fint ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

personlig syns jeg 20" ser rart ut på B5... ser også rart ut på B6.. B7 og nyere blir bedre... men 19" er fint på B5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, 20" går fint selv meb mye senk. men kanten på forskjermene må brettes inn..

legger med et bilde.. 20x8,5 et30 225/30 dekk

DSC00077.jpg

DSC00100.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stort er vel rette ordet....nice..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.