Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som gjør dette mot betaling ?

Noen som selger ferdig modda ?

Har en følelse av at dette er rimelig mye jobb...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finns tyskere så bygger om til mkIII å tt dashbord... Klarer ikke helt å huske inet adresse....

Er jo en del jobb ja , er vel flere her på forumet som har snakt om å begi seg ut på dette !?

mkIII dashbord i mkII er rått.... Da mkII dashbordet ikke er det peneste som er produsert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde heller hatt corrado enn mk2 da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt å gjøre dette nå i vinter, men har ikke fått rørt bilen engang. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg 3'er dash, da jeg synes 2'er dashen blir litt kjedelig.

For å si det slik, så er jeg ikke den flinkeste til å skru og sånn. Hehe, så for en slik knotejobb, som det er å sette inn 3'er dash, kunne jeg tenkt meg å betalt for.

Men å ta med bilen til Nederland/Tyskland etc, vil jeg nok ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en mail til Jan Erik på unnestad@c2i.net han har gjort dette i flere biler og ifølge han er det ikke så veldig mye tilpassninger som skal til. Kanskje med litt knot du fikser det selv, og det er desidert billigst. : ja :

 

Og pent blir det... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corrado-dashbord skal vere enda enklare å sette inn i MkII og det ser jo egentlig enda bedre ut enn MkIII-dash..? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom i kontakt med en som setter inn 3'er dash. Han skulle ha 6000,- for det. Da skaffer han dash, og gjør all jobben..

Hva tycks om prisen ? Er jo jævlig mye jobb men.. Blir iallefall ikke aktuelt enda....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke det er verdt 6 tusen. Bruk heller pengene på noe annet. Golf 2 dashen er ikke så ille hvis du setter i hvite skiver i instrumentene, lakkerer diverse detaljer i alu look og kanskje skifter fargen på lyset i dashen. Et stilig ratt har også mye å si. Min bil ble en helt annen etter at jeg gjorde dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, sant det..men synes det blir så firkantet..Greit nok at det er en firkantet bil men..Alltid likt 3er dashi 2er..Men, man får se..Finnes sikkert noen som gjør det billigere, eller at man eventuelt prøver å få det til selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat har gjort detta i golfen sin og det jeg husker godt hvertfall er at vindusheiseren foran stanga borti dashen og det var kjipt så bygde om til ell ruter foran så prøv å unngå dette hvertfall...

Det er mye jobb for en som ikke har gjort detta før han skulle aldri gjøre det igjen hvertfall sa han hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom i kontakt med en som setter inn 3'er dash. Han skulle ha 6000,- for det. Da skaffer han dash, og gjør all jobben..

Hva tycks om prisen ? Er jo jævlig mye jobb men.. Blir iallefall ikke aktuelt enda....

 

syns 6 lapper var en grei pris jeg.. selve dashen er jo ikke billig og det er mye jobb og bytte... jeg sier nå go for it! mk3 dashen er jo deilig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får jo Golf 3 dash komplett med instrumenter for rundt 1500... På et huggeri jeg var på hadde de et til 1000 kr men det måtte ha blitt lakkert for at det skulle blitt pent igjen. Var veldig falmet og misfarget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja 1500-2000 kr... så tenker du, hvor mye ville DU ha hatt for å montere det.. går jo endel timer bort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ville i alle fall ha sjekka opp om korleis det er med Corrado-dash først! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns 6 lapper var en grei pris jeg.. selve dashen er jo ikke billig og det er mye jobb og bytte... jeg sier nå go for it! mk3 dashen er jo deilig :)

 

Enig med deg der gitt....synes det er lekkert jeg azz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar fram denne gamle tråden for å spørre litt

Har lyst til å gjøre noe med dashbordet i golfen min, er for firkantet og ser så gammelt ut

Så det jeg lurer på er om det er mye jobb å tilpasse et g3 dashbord? og hva må jeg gjøre med speedometerene? bytte ledningsnett eller? er ganske blank på hva som må gjøres så alle ting mottas med takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ville i alle fall ha sjekka opp om korleis det er med Corrado-dash først! : rolleyes

 

Poenget er vel å finne seg et litt mer rundt og moderne dashbord, ikke noe som ligner noe en finner i gammel Volvo og Opel..;): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kva med å bygga om det du har??

lag feks ei ramme av små rør over dashen og trekk over med stratch laken og før på med polyester.

 

såg ein hjemmeside der ein hadde gjort dette.

 

har sjølv tenkt å gjera dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe problem å bytte dash..ta ut 2er dash..legg de to dashene mot hverandre på baksiden...marker akurat som en linjal..og klypp..en del knoting inne i bilen, men det går seg til...gjorde det på den måten selv...og husk..bruk godt med silikon eller tec-7...

det som er litt dritt er at dashbordet er ganske bredt, så vindusheving blir et problem...:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert 6-7 g3 dashbord i G2, og det er jo ikke så mye hokus pokus, men har sett en del biler med forskjellig kvalitet på arbeidet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.