#1 Skrevet Juli 14, 2009 Har en lite case med bilen min, sentralåsen funker ikke fra førerdøra. Går helt greit og åpne og låse fra passasjer siden. Da låses og åpnes alle dører. Men fra førersiden funker det ikke. Det som er rart er at jeg ikke finner noen ledningsbrudd, micro bryteren i håndtaket funker, microbryter i låsen virker som funker da jeg hører det klikker i releer og vist jeg holder i "låse" posisjon så går alle vinduene opp. Er litt sånn småtom for ideer, eneste jeg nå lurer på er om det kan være denne vacum klokka.. kan den funke delvis, sånn at den ikke gir signal? Eventuelt hva skal gi signal til sentralåsen? Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2009 det at vinduene går opp når du holder den i låseposisjon går på en egen bryter, så microbryteren på selve låsen kan være gåen fordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2009 det at vinduene går opp når du holder den i låseposisjon går på en egen bryter, så microbryteren på selve låsen kan være gåen fordet. sikker på det? Har hatt det oppe og er bare en bryter på låsen. Men det er kansje flere funksjoner i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2009 på min er det ivertfall slik. Sitter et tannhjul på "medbringeren" som dytter på staget - dette tannhjulet går i et tannhjul på en bryter som aktiverer bryteren når sylinderen er vridd langt nok. Vanskelig å forklare uten bilde egentlig Mens selve bryteren til låsemekanismen sitter nede på selve låsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...