#1 Skrevet Juli 14, 2009 Har en coupe GT med urbredding, men jeg er usikker på hva slags speil jeg har, om det er orginalt coupe eller urquattro, eller om det er likt? mangler selve speilglasset på høyresida etter att noen fjotter var å forsynte seg av bilextra instrumentene mine i våres , fant speilglasset knust under bilen. urquattro, coupe?, evt delenummer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2009 noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2009 Uten at jeg er helt bombesikker, tror jeg at det er samme speil på ur, coupe og coupe quattro, bare at orginalt er speila svarte. Vil tro dine speil ble lakka samtidig med bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2009 (endret) Ja like speil på alle coupe type 85, men urq hadde vel elektriske speil som standard vil jeg tro. Delenummer på kun speil, høyre side: 434 857 536 b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2009 takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...