#1 Skrevet Juli 14, 2009 Jeg sliter med en liten ting og håper på at noen kan hjelpe meg med dette. Av og til merker jeg at jeg ikke har turbotrykk. Dette kommer og går når som helst. Hvis jeg trør litt på merker jeg av og til at jeg ikke har trykk. Jeg hører og at turboen ikke jobber. Hva kan dette vere? PS: jeg tror luftmengdemåleren begynner å bli dårlig, men dette skal da ikke ha noe med trykket å gjøre? for der er det andre symptom som virker inn? hakking og slikt, går ujemt på tomgang og greier. Det gjør ikke min da, men...hakker litt bare. Håper noen kan hjelpe meg litt her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2009 Ka bil snakker du om? PS! Du kan ikkje høyre at turboen ikkje jobber, men at den jobber. Når den ikkje jobber er det stille, og det er vanskelig å høyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2009 Ka bil snakker du om? PS! Du kan ikkje høyre at turboen ikkje jobber, men at den jobber. Når den ikkje jobber er det stille, og det er vanskelig å høyre Audi A4 1,8TQ:) ja det er sant, hehe! men hører luft som kommer inn i filteret bedre når jeg har turbotrykk da. og merker jo fort når en har trykk og ikke har trykk:) Har du noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2009 Mange idear, men prøv med vagcom først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2009 ja, skal se om jeg får tak i det i mårra. Men er litt interressert i å vite hva folk tror 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2009 Kan tippe trøbbel med wastegaten. At den heng eller at vakumklokka som styrer den kødder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...