#1 Skrevet Juli 14, 2009 (endret) Det er vacum fra tankpåfyllinga. Hvis jeg setter hånda mi forran hullet, stopper motoren. Å har jeg på tanklokket går bilen noe ujevnt på tomgang (er jo åndehull i loket) Regner med at det er en form for ånding som er defekt. hvor sitter denne? Audi A4 TQ 96 moddel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2009 BUMPpp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2012 Hei, fant du ut om dette er normalt? Har en 1,8T med voldsomt med vacum på tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2012 Jeg har også høyt vakuum på tanken i min s2! Er en suselyd i fra tanklokket. Åpner jeg tanklokket blir det borte. Det står å suser en stund etter jeg har stoppet bilen.. Fått noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2012 Henger meg også på her, har akkurat samme symptomene som beskrevet i første post:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2012 defekt taktventil til luftesystemet i tanken? (det som gjør at bensindampen blir resirkulert) om denne ikke står og går, så vil ikke vakuumet bli borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2012 Var kullfilteret som sitter oppi hjulbrønnen som var tett. byttet denne å problemet ble borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...