#1 Skrevet Juli 14, 2009 Har en 2001\2002 modell A4 som trekker strøm når bilen står stille. Tidligere eier mener han har finni ut at det trekker i en kurs bakover i bilen. Noen som veit om noen sjuker på denne modellen eller noe sånt? Det er montert turbotrykksmålere og sånn men målt dette og det trekke ikke noe strøm. Trekket måles til 1000 m amper - 1600 m amper. Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2009 mens du måler strømtrekket, ta ut en og en forbruker/sikring i sikringsboksen, til du finner riktig krets:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2009 Enig. Mål hver kurs i sikringsboksen mens motoren er slått av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2009 Prøvd dette og det eneste jeg får utslag på er den kretsen til instrumentpanel. Da viser den trekk på 10 amper:p Virker jo litt rart i mine øyne? Resten av kretsene gir ikke utslag når jeg tar dem ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2009 No e d vell meir på den kursen enn bare instrumente? e vell ein 10 a sikring som står der å går både t varmeseta å elspeil og A/C ? Vess e ikkje e heilt på bærtur da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...