#1 Skrevet Juli 14, 2009 Tar imot forslag til hvilken gewinder som senker mye til Golf 3. Og da mener jeg mer enn VMaxx gjør, som etter min husk skal senke ihvertfall 100mm. Trenger bra senk foran så vel som bak. VMaxx settet mitt står i bunn både foran og bak, og uten hjelpefjører foran, men synes fortsatt det er for høyt - samt at å kjøre uten hjelpefjører ikke er så utrolig behagelig. Mads Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2009 Om det Ta-technics settet er lavere så kunne vi godt ha byttet? For vil ha et stivere ett så jeg kan ha den litt lavere... Er kjøpt i vår og ikke kjørt mer enn 2000 ca med.... Om ditt er ganske nytt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2009 TA/Vmaxx/jom er vel de samme settene. Skal du lavere enn 100mm tipper jeg du bør over på noe dyrere. KW har vel ca 120mm+ gjenger på Golf I-III, samme med FK. H&R har vel og noen ekstra lave. De er jo ikke så dyre Cheap og low, chose one 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2009 FK har jeg tenkt på, men er vel fortsatt litt dyrere enn det jeg har. 10-12k for et KW sett gidder jeg ikke ut med. Må være noe billig dritt som senker mye, og da burde det jo være noen muligheter. Om det Ta-technics settet er lavere så kunne vi godt ha byttet? For vil ha et stivere ett så jeg kan ha den litt lavere... Er kjøpt i vår og ikke kjørt mer enn 2000 ca med.... Om ditt er ganske nytt da? Mitt er ganske nytt, så er en mulighet det. Har du noen bilder av selve settet ditt? Da ser jeg fort om det er forskjellig eller likt, da jeg tror TA er noe helt annet enn VMaxx. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2009 TA/Vmaxx/jom er vel de samme settene. V-maxx settet jeg hadde på 3ern jeg hadde ifjor var mye stivere sånn jeg husker det... Gått litt lenger da.... Mitt er ganske nytt, så er en mulighet det. Har du noen bilder av selve settet ditt? Da ser jeg fort om det er forskjellig eller likt, da jeg tror TA er noe helt annet enn VMaxx. Nei, jeg har ikke noe men er vel noe på Google.... :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2009 Kunne du fått tatt en titt under bilen og knipset et bilde eller to, da? Og hvor mye er din senket nå, og hvor mye har du igjen å skru på foran og bak? Kunne ha byttet vi, da mitt er nesten et år gammelt bare. Mangler TUV-papirer, men det er det minste problemet å få tak i;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2009 Kunne du fått tatt en titt under bilen og knipset et bilde eller to, da? Og hvor mye er din senket nå, og hvor mye har du igjen å skru på foran og bak? Kunne ha byttet vi, da mitt er nesten et år gammelt bare. Mangler TUV-papirer, men det er det minste problemet å få tak i;) Kan se om jeg får tatt noen i morgen. Litt usikker, gidder aldri måle sånn. Skrur ned så langt det går bare. Tja, har igjen en del egentlig.. Kjører uten hjelpefjær foran pga 9x16 da såklart. Tuv er kjekt men har ikke det liggendes til mitt eller men skal vel gå greit å få tak i det å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2009 Jeg hadde supersport på "camilla golfen" og hadde igjen ganske mye gjenger å skru på Enda den var da sånn passe lav.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2009 Har tenkt på Supersport faktisk, men litt usikker. Vil vite det helt garantert at det går så lavt som overhodet mulig før jeg bestiller noe:) Kan se om jeg får tatt noen i morgen.Litt usikker, gidder aldri måle sånn. Skrur ned så langt det går bare. Tja, har igjen en del egentlig.. Kjører uten hjelpefjær foran pga 9x16 da såklart. Tuv er kjekt men har ikke det liggendes til mitt eller men skal vel gå greit å få tak i det å. Så du har senket maks foran og uten hjelpefjører? Svar på PM, du, så blir vi enige om noe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2009 Så du har senket maks foran og uten hjelpefjører? Svar på PM, du, så blir vi enige om noe;) Maks ned i forhold til kjørehøyde... Mer å gå på hadde jeg hatt smalere hjul eller gjort noe med skjermer. Skjærer i dekket ved vanlig kjøring. Men sender en pm i morgen når jeg har bilder jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 16, 2009 Den er grei:) Ellers er det bare å pøse på med forslag til gewinder som går lavt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...