#1 Skrevet Juli 15, 2009 (endret) Prøvde å løsne VW emblemet fra grillen på golfen min. Står i Elsa at man skal løsne grillen først også klemme inn to låsehaker og vri emblemet til VENSTRE. Prøvde dette, men skjedde ingenting. Skal man splitte grillen før man kan ta bort emblemet? Jeg er ikke så god i Engelsk, så jeg slenger med bilde fra Elsa: flau : edit: Skrev feil retning, mente så klart VENSTRE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2009 hehe, det er bare å dytte og vri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2009 hehe, det er bare å dytte og vri. Da får man prøve på nytt, med litt mere makt. Er bare litt redd for grillen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2009 Om man dytter på de riktige hakene så går det pokker så enkelt. Hjalp med en ordentlig god lampe, så man kunne se hvor disse hakene satt: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...