#1 Skrevet Desember 25, 2004 Så ble det litt white christmas til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2004 VWinterstemning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2004 Da jeg reiste til Danmark for noen dager siden var det vått og mørkt her. Deilig å komme tilbake til Norge med snø. Fine bilder der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2004 Så ble det litt white christmas til slutt Fett det siste bilde ditt lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2004 vinterstemning fra Telemark: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2004 ett til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2004 Quattro!!! Opp en kneik en hiace 4x4 ikke hadde nubbesjans :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2004 hehe. kaller dere dette vinter bilde ? skal ut å ta bilde og vise dere hva som er vinter bildet kommer straks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2004 Et par bilder til. Tatt på en helt fantastisk bomvei som går fra rødberg i numedalen til eggedal øverst i sigdal. Anbefales sterkt til alle som ønsker seg lite trafikerte svingete usalta vinterveier. Absolutt verdt de 30 kronene som bommen koster (og til moderatorer og andre som er oppgitte over 20 "god jul" topicer; beklager, skulle brukt hodet og søkefunksjonen før jeg posta ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 29, 2004 Det er vel den veien endel av oss kjørte tidligere i år da sigdalstreffet ble flyttet til dagali. Var litt gråvær den dagen da, og jeg hadde mere enn nok morro med å leke meg med toyotaen til pappa med kjetting. Dum som jeg var tok jeg ikke kjettingen på tilbake da, så Tommy TS og kompisen hans måtte dra meg opp en bakke. Og fattern kjører fortsatt på de samme dekka i år. Men du er flink til å finne rette plassene å knipse bilde på! Satan som jeg fikk lyst på lappen nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 30, 2004 Det ante meg at jeg var i nærheten av sigdalsbanen ja. Det er kanskje på disse veiene at numedalsrally går også? Jeg fikk iallefall 'Special Stage 1'-feelingen bak rattet Eksperimenterte litt med forskjellige settings på sperrene også, og kom fram til at å sperre midtdiffen og ha bakdiffen åpen var det som funka best. Med begge sperrene på ble bilen veldig tungsvingt/understyrt før den brøyt ut i litt vel ivrig overstyring QUATTRO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 30, 2004 sått å måkt snø i evigheter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 30, 2004 ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 30, 2004 Hehe, kall det hva du vil Torgeir, men det der fremkaller guffen vinterstemning hos meg, minner meg litt om når jeg hadde Merca mi:( huff, men du vet, hadde du hatt Quattro, så hadde du kjørt deg ut du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 30, 2004 dere har hvertfall snø. her i nedre telemark er det bare slafs da det er "snø", ellers storts sett ganske bart rundt omkring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...