#1 Skrevet Juli 15, 2009 Er det mye å spare på å dra til Finland eller Sverige for å få register reim og vannpumpe skift ? Vannpumpa røyk på min a4 i går og møller her i alta har bare 2 stk på verkstede nå før ferien 7000,- skulle de ha for å skifte det. inkl. deler Måtte for 2-3 uker siden inn på Müller i Luleå for å få skiftet alle 4 coliene på bilen og det kom på 3000,- sek altså 2600,- ca norske. Nå vet ikke jeg hva de tar i norge for å gjøre en slik jobb da men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2009 Vet ikke hvor mye du har å spare i sverige eller finland. Men sånn jeg ser det har du ikke mange alternativer siden vannpumpen har røket. Er jo ikke lurt å kjøre til sverige eller finland med gåen vannpumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2009 visst du har fått pris på 7000 kroner på regreim bytte inkl vannpumpe så synes ikke jeg det var galt. mulig jeg er litt blind på prisene på tdi for der koster det endel mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2009 hmm, har bil tilhenger så det er ikke no problem. men så er det om det blir lønnsomt igjen.. tviler litt selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2009 Jeg fikk pris på 7000 for regreim, pumpe, strammere osv i dag på møller. Det er 1.6 bensin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2009 (endret) Si det hadde kosta 5000Nkr inkl.deler i sverige da. Hva hadde det da kostet deg å kjøre bil med henger tur/retur noen hundre km? En jeg kjenner kjørte 120km t/r for å spare 200kr på en motorsag. hehe. Synes forøvrig ikke 7000kr inkl.deler er noe upris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2009 Husk å ta høyde for den lave svenske kronen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2009 Ja men den er ikke så lav at du sparer så mye som f.eks dollar da men.. Trenger jo tross alt en ganske så stor bil for å trekke a4 ned.. Trur nok det blir møller verkstedet her jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...